سرخط خبرها

مرجان عباسی و کیوان عباسی، مدیران شبکه من و تو را بیشتر بشناسید + عکس و بیوگرافی

  • کد خبر: ۱۹۴۳۱۸
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
  • ۳۹
مرجان عباسی و کیوان عباسی، مدیران شبکه من و تو را بیشتر بشناسید + عکس و بیوگرافی
در این مطلب به بیوگرافی مرجان عباسی و کیوان عباسی مدیر و رئیس شبکه بهائی و معاند من و تو پرداختیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز، کیوان عباسی در سال ۱۹۷۱ در سیدنی استرالیا به دنیا آمد. پدرش فریبرز عباسی، یک خبرنگار و تهیه‌کننده تلویزیونی ایرانی بود که در استرالیا زندگی می‌کرد. کیوان عباسی تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه بهائی ایرانیان مقیم استرالیا در شهر سیدنی گذراند. او پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، به آمریکا رفت و در دانشگاه نیویورک در رشته ارتباطات تحصیل کرد.

او به واسطه دوستی صمیمی سیروس با فرهاد اسکندری، استاد مرکز ایران شناسی دانشگاه حیفا با خانواده همسرش مرجان آشنا شد. آشنا شدن کیوان در دوران تحصیلش با مرجان اسکندری دختر فرهاد اسکندری باعث شد تا پیشنهاد ازدواج به او بدهد و در سال ۲۰۰۱ با حضور خانواده اش در مشرق الاذکار شهر حیفا ازدواج کند.

مرجان عباسی و کیوان عباسی، مدیران شبکه من و تو را بیشتر بشناسید + عکس و بیوگرافی

بعد‌ها مرجان اسکندری به خواسته شوهرش و به رسم اروپاییان نام خانوادگی خود را هم نام با نام خانوادگی شوهرش کرد.
پدر کیوان که در سپتامبر سال ۱۹۷۰ به مناسبت نهمین جشن گشایش مشرق الاذکار سیدنی به همراه دیگر بهائیان سراسر جهان به استرالیا رفته بود با جیمز برایان، مسئول وقت رادیو استرالیا آشنا می‌شود و در رادیو استرالیا به عنوان تهیه کننده مشغول به کار شد. تهمینه برزگر مادر کیوان نیز در سفارت ایران در کانبرا کار می‌کرد.

کیوان عباسی تحصیلات دوران ابتدائی خود را در مدرسه بهائی ایرانیان مقیم استرالیا در شهر سیدنی گذراند. پدرش که تا سال ۱۹۸۱ در یک رسانه استرالیایی فعالیت داشت با تجربه کاری که در زمینه رسانه به دست آورده بود، به واسطه پیگیری‌های بهروز عباسی پسر عمویش (از گردانندگان بخش فارسی صدای آمریکا) به ایالات متحده آمد و در بخش فارسی صدای آمریکا به عنوان یکی از اعضای اتاق فکر این رسانه مشغول به کار شد.

بورسیه دانشگاه بن گوریون کشور اسرائیل که همه ساله به ایرانی زاده‌های بهائی اعطاء می‌گردد و تشویق‌های سیروس برزگر (دایی کیوان) که همزمان با اتفاقات سال ۱۹۷۸ به اسرائیل رفته بود، سبب شد تا کیوان عباسی در سال ۱۹۹۶ به اسرائیل برود و در آن جا ادامه تحصیل دهد.

فعالیت‌ها

کیوان عباسی که تحصیلات عالیه را در کشور اسرائیل گذراند و زندگی جدیدی را شروع کرده بود به پیشنهاد پدرش و البته برای تامین زندگیش به آمریکا بازگشت و در تلویزیون سلطنت طلب آزادی که توسط پدرش اداره می‌شد به عنوان مدیر فنی این تلویزیون مشغول به کار شد. وی پس از مدتی فعالیت در تلویزیون آزادی به پیشنهاد گردانندگان شبکه تلویزیونی طپش مدتی نیز در این شبکه فعالیت می‌کرد. اما مدتی نگذشت که مشکلات به وجود آمده بر سر راه تلویزیون‌هایی مثل آزادی و طپش زمینه تعطیلی آن‌ها را فراهم ساخت.

پدر کیوان در سال ۲۰۰۳ با Michael H. Klein که چند سالی با حسن اعتمادی شریک تجاری بود، آشنا گردید. Michael H. Klein که در دارپا مشغول به کار بود و به سال‌های پایانی خدمتش در این سازمان نزدیک شده بود به یک بیزینس برای تامین سال‌های بعد از خدمت فکر می‌کرد. آشنایی وی با کیوان و فریبرز عباسی باعث شد تا فریبرز با همکاری پسرش کیوان و سرمایه گذاری Michael H. Klein کمپانی Ten Broadcasting را در سال ۲۰۰۳ بخرد و تلویزیون Hustler TV را با مدیریت کیوان در کانادا راه اندازی نماید.

هاستلر تی وی برای کیوان و پدرش یک تجربه موفقیت آمیز به حساب می‌آمد. اما این همه آن چیزی نبود که نظر کیوان را تامین کند.

تجربه کاری او و آرزویش برای تولید برنامه‌هایی با سبک‌های غیر سنتی و کلاسیک شبکه‌های لس آنجلسی سبب شد تا پیشنهاد راه اندازی یک تلویزیون فارسی زبان را به سرمایه گذار هاستلر تی وی بدهد. عباسی که در اداره هاستلر تی وی، اعتماد Michael H. Klein را به خود جلب کرده بود توانست موافقت میشل را به دست بیاورد و اولین تلویزیون اینترنتی فارسی زبان را راه اندازی کند.

ببین تی وی با سرمایه گذاری Michael H. Klein و مدیریت کیوان در ژوئیه سال ۲۰۰۶ تأسیس شد. تلویزیون اینترنتی ببین تی وی توانست بینندگان بسیاری را جذب کند، اما همزمان با فیلتر شدن سایت ببین تی وی در سال ۲۰۰۸ تنها راه ارتباطی ببین تی وی با مردم ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد و علی رغم روند رو به رشد گروه کیوان عباسی، ببین تی وی با شکست مواجه شد.

تاسیس شبکه بهائی و ضد دین منوتو

ارائه عملکرد چهار ساله ببین تی وی، هاستلر تی وی و ایده پردازی کیوان در جلسات گزارش‌های سالانه رسانه‌های فارسی زبان در لندن، منابع مالی مورد نیاز این شبکه را در پوشش شرکت‌های خصوصی تجاری تامین کرد تا وی بتواند در سال ۲۰۰۹ یک شرکت تلویزیونی را در لندن تأسیس کند او به پاس قدردانی از زحمات هارونی و با موافقت پدرش این شرکت تلویزیونی را به نام همسرش راه اندازی کرد و به دنبال آن شبکه من و تو را در اکتبر سال ۲۰۱۰ روی ایر برد.

من و تو (Manoto) یک شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی زبان است، با تمرکز بر برنامه‌های سرگرمی با هدف سیاسی که مرکز آن در لندن قرار دارد.

مرجان عباسی و کیوان عباسی، مدیران شبکه من و تو را بیشتر بشناسید + عکس و بیوگرافی

اکثر مجریان و تهیه کنندگان برنامه های این شبکه ماهواره ای را بهائیان که ارتباط نزدیکی با عوامل سلطنت طلب و رژیم صهونیستی داشته اند، تشکیل می دهند.

شبکه‌های ماهواره‌ای همچون من و تو سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

حامیان مالی این شبکه افراد نامشخصی هستند که هرگز نام آن‌ها فاش نشد؛ حامی مالی این شبکه ماهواره‌ای رژیم صهیونیستی می باشد و در کنار آن دولت انگلستان به این شبکه کمک می کرد که همواره بر ضد ایران و ایرانی فعالیت میکند.

ارتباط من وتو، بی بی سی فارسی و صدای آمریکا


تاکنون شایعه‌های زیادی در مورد ارتباط بین نویسندگان و مجریان تلویزیون من و تو، بی بی سی فارسی و صدای امریکا مطرح بوده است. بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که با توجه به ریزش مخاطب تلویزیون‌های سیاسی بعد از عملکرد مغرضانه آن‌ها در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران، ظهور یک تلویزیون به ظاهر تفریحی با مقاصد سیاسی بهترین راهکار برای خروج از بحران مشروعیت رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور بود.

بسیاری معتقدند با توجه به هزینه‌های بسیار سنگینی که این مجموعه برای برنامه هایش پرداخت میکند، بدون شک به یک منبع مالی بسیاری قوی دولتی تکیه کرده است که بدون تبلیغات بزرگ میتواند به مسیرش در طول یک سال ادامه دهد. بزرگترین منبع مالی آن ها رژیم صهیونیستی و عوامل سلطنت طلب بوده است. مرور مسیر برنامه‌های این تلویزیون که با حجمه به باور‌های فرهنگی و دینی آغاز شد و در طول زمان کم کم رنگ سیاسی گرفت تا با مستند‌هایی مانند «قمار اتمی ایران» یا «شب بود» به تحریف تاریخ و واقعیت‌ها بپردازند نشان میدهد که هدف این مجموعه نشانه گرفتن اعتقادات مذهبی و باور مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این مسیر از کمک رسانه‌های دولتی انگلستان و امریکا یعنی بی بی سی و صدای امریکا کمک میگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
علی صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
با این نقطه نظراتی که ارائه دادی
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
0
ممنون بخاطر اطلاع رسانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
1
8
خفه شدن بابابهاییی طلب اگه بهایی هم باشند که به همه تهمت میزنیمودروغ میگیم بهترن
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
8
2
تروریست رسانه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
4
19
ما که نفهمیدیم آخرش شبکه سعودی بود یا صهیونیستی.از وقتی با سعودی خوب شدیم حالا شده صهیونیستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
15
11
خدا لعنتشون کنه و عذابشون رو زیاد کنه
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
19
3
بهشون بگین ،لطفا کمتر با حرفای سراسر دروغ تان موجب تشویش افکار عمومی نشوید ای دشمنان خدا و خلق خدا ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
14
21
حیف این شبکه بسیار خوب که قراره بره
موموخ ومومیخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
1
15
خدا داند خدا داند خدا داند.......
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
10
17
همه بدن و دشمن شما ها خوبید حیف این شبکه که داره بسته میشه ۱۴ سال مهمون خونه هامون بود حیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
6
23
فقط شبکه های ایرانی راست میگن. جوری میگه سیاه نمایی ما مردم گوش مخملی هستیم. الان نزدیک انتخابات شده ژیلا صادقی با کت و دامن میاد جلو دوربین.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
10
عجب دنیای خاکستری حال بهم زنی داریم نه سیاه معلومه نه سفید نه دوست نه دشمن چه شود عاقبت اونم مجحول اندر مجحول......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
2
13
وقتی مردم دارند زیرفشار اقتصادی له میشوند دیگه غیرشبکه من و تو مگر دلخوشی مانده است اگر این شبکه ها بدهستند لطف کنید آقازاده ها رو از آمریکا و اروپا برگردانید همه چیز برای ما ملت بد است حتی دیدن یک شبکه تلویزیونی اما برای خودتان و آقازاده هاتون اروپا و آمریکا تفریح و مهاجرت حلال است
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
4
17
عالی بود انشالا که قطع نمیشه خیلی عالیه
رضا جلالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
6
سلام آقای عباسی شبکه و کلیه مستقلات مربوط به منو توکلی قیمت بده من نقره پرداختم کنم باتمام کارکنان وپ سنل وقراردادهاکلی کلی قیمت اعلام کن هرکجا دنیا نقدان دریافت کن
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
3
10
یعنی بهایی ها آدمهای بدی هستند و آخوندها و بسیجی ها خوبند ?!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
0
14
وای بر تو ای نویسنده
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
4
10
درود خدا به همه عزیزان شبکه مردمی منوتو ان شاءالله هرجا که باشند خدا پشت و پناهشون باشد
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
1
11
نمیدونم‌مکه توی صدا سیما و سینما کم بهایی و یهودی داریم خود احمدی نژاد لاریجانی ها یهودی الاصل هستن دولت پر از یهودی زاده و عراقی وهابی و بهایی هست . کشور هم که دو دستی دادیم به جین و ردس نجس کافر کمونیست . حالا دم از اسلام‌هم‌میزنید؟! اگر این حکومت مسلمانه چرا بزرگترین ردش اقتصاری یهودیت که ربا هست فقط توی ایران انجام‌میشه. اگر اسلامی است چرا رهبر انقلاب از مهد فرامایونری جهان فرانسه از هواپیما و شهر انها توی ایزان فرود امد. چرا خمینی معروف به اخوند هندی رود و اصل و نسبش معلوم نیست؟ والا خودتان هیچیتون از اسلام نیست حتی اون ارم شیر که اسدالله یعنی حضرت علی است و شمشیر دو لبه اش که ذوالفقار بود حذب کزدید جاش این شاخ گاو پرچم هندو را گذاشتید.مجلس رو هم که کامل طبق اعداد نقدس کابالا و جادو ی یهود و عدد ۳۳ و حرم و تک چشم و غیره ساختید. اگر این اسلامه پس حضرت محمد ص مسلمان نبود چون کلا برعکس شا بود
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
0
12
درود به مردم ایران
بنظر من دیگه دوران اینکه بشود نظرات خودمون و با زور و پاراپاگاندا به مردم کشور فرو کرد گذشته.مردم ایران بقدری سواد رسانه ای دارند و بقدری هم دید بازی دارند که دیگه هرگز نمیشه با گفتن مسائل غیر حقیقی اونها را دور زد.
زرشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
5
3
خدا لعنت شون کنه
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
2
1
❤?
یوسف محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
1
3
سلام
شنونده بایست عاقل باشه
حالا شبکه هر چی میخواهد بگه


خداوند محبت است ، دوست داشتن را تمرین کنم نه تنفر و دشمنی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
3
4
بزرگترین و بهترین دین انسانیت است
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
شرمنده منفی دادم.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
1
6
چه کامنتهایی خ خ خ. یعنی خیلی رو میخواد با این کامنتها دوباره مطلب بنویسی،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
3
نویسنده محترم این گزارش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
1
7
من کاری به بهایی بودن و مسلمان بودن و یهودی بودن و مسیحی بودن و سیاست ندارم ولی الحق و والانصاف کار تلویزیونی این شبکه خیلی حرفه ای و عالی بود و نکته قوتش در این بود که همه کارکنانش جوان و پر انرژی بودند.این نشان میدهد که هرگاه هرسیستمی به جوانان اعتماد کند و محیط فعالیت به جوانان بدون قرار دادن فیلتر بدهد موفق خواهد بود. کاری که متاسفانه در داخل کشور به آن اهمیت داده نمیشود
مهدی حضرتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
2
8
کاش صدا سیمای جمهوری اسلامی یه کم از این مدیرای فاسد یهودی بهایی دشمن صهیونیستی صعودی .... استخدام کنه تا شاید یه خرده به تعداد بیننده هاش اضافه بشه و بتونه یه برنامه مردم پسند و به درد بخور درست کنه.
وقتی عرضه مدیریت و خلاقیت در تولید محتوای جذاب ندارند شروع میکنن به سنگ اندازی و پارازیت و خراب کردن این و اون
واقعا خواننده باید عاقل باشه حالا نویسنده هر چی میخواد بنویسه
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
7
حاجی اول بیوگرافی را چقدر بی طرفانه و منصفانه نوشتی اما در آخر زدی به سیم آخر و بهایی و یهودی و سلطنت طلب و اصولگرا و اصلاح طلب رو با هم مخلوط کردی که بگی این بنده خدا فلان و بمانه،۱۴ سال تلوزیون داری کیوان عباسی ۲۰۰ میلیون دلار هزینه داشته ولی هزینه ۱۴ سال گذشته صدا و سیما صد برابر این بوده با محتوایی یک جانبه و فراری دادن مردم از گیرنده های تلوزیونی و رادیویی داخلی
Diba
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
5
حرف درست عمل درست ازهرمرام ومسلکی شنیدن داره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
1
0
ممنون از شبکه منوتو. خدا قوت به خاطر زحمات این چند ساله
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
در کشور عزیزمان، سال هاست که همه اقوام و مذاهب زندگی مسالمت‌آميز دارند و با وجود همه مشکلات مردم همیشه غم خوار هم بودند و با هم متحد بودند. یکی از معیارهای سنجش این شبکه این هست که‌ ببینیم چقدر در ایجاد اتحاد و همدلی مردم عزیزمان چه عملکردی داشته و یا دنبال دودستگی و تفرقه و ايجاد یأس و ناامیدی بوده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
1
0
اعتقادات مردم مهم نیست انسانیت وکارهایی که در در عرض این چند سال ارایه دادند مهم است ما که از دیدن این شبکه لذت میبردیم برای تمام سلیقه ها برنامه داشت واخبار درستی که در ایران بود میدیدیم مردم این شبکه را مال خود میدانستنند ودرد دل می کردن یک شبکه مردمی بود مردم با داشتن این شبکه کمی اروم میشدند متاسفیم که از دست دادیمش حالا دشمنانش هر چهمیخواهند بگویند
کامیار
Israel
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
1
0
پر محتواترین، متنوع ترین و جذاب ترین کانال تلویزیونی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
1
جمهوری اسلامی بهترین است به امید خدا خواهد ماند ،مانا باشی ای خاک پاکان ای وطن شهیدان دشمنانت نابود باشند در تمام دوران ،این عاقبت دروغ پراکنی است کفار هرچه باشند در هر جبهه ای چه صعودی چه صهیونیست چه آمریکا و چه انگلیس و…به وعده خدا نابود شدنی هستن برسه روزی که این ائتلافها نابود شوند ان شالله حزب الله هم الغالبون ??
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
1
0
این شبکه خیلی ساده و صمیمی با جذب چندتا جوون و برنامه های بدیع و بدون غم و غصه و یا غلو... تونسته بود حقیقتا مخاطب جذب کنه... چون اتفاقا مثل شبکه های دیگه هی شعار سیاسی و اعصاب خرد کنی هم نداشت.... محتوا را جذاب تولید می کرد... از جوونا استفاده کرده بود.... باید صدا و سیمای ما حتی دشمنش هم صفت خوبی داشت قبول کنه و یاد بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
0
0
یک یکشون
.....
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
0
0
اخه 24شما گفتی مشخص نشده حامی مالی این شبکه کی بوده؟؟؟
بعد خودت میگی اسرائیل و امریکا !!!!!!
چه عجیب
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->